Volné pozice
GROUP RECRUITMENT MANAGER Pozice je aktuálně obsazena
Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit, hotelových a veletržních služeb, ve kterých je leaderem trhu v ČR. Významnou část portfolia tvoří také podíly v průmyslových podnicích, ve společnostech zaměřených na finanční i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. V rámci skupiny rovněž vznikají start-upy, například v oblasti online prodeje, zábavy a nejnověji ve zdravotnictví.
Po 14 letech přišel čas na generační obměnu na mé pozici GROUP RECRUITMENT MANAGER, a proto za sebe hledám nástupce (ideálně nástupkyni). Náplň práce dnes vůbec neodpovídá podepsané smlouvě, respektive dnes funguji na Smlouvu o výkonu funkce. To by Vás samozřejmě nečekalo. Klíčové je partnerství a úzká spolupráce přímo s předsedou představenstva holdingu.
Mezi hlavní úkoly patří:
- obsazení všech pozic v kanceláři holdingu, usilování o stabilizaci, podmínky a informovanost všech;
- vyhledání kandidátů na top manažerské pozice v holdingu (GŘ, FŘ, nové pozice), Start-upy včetně samostatné identifikace profilu a podmínek;
- příprava pracovně právní dokumentace pro holdingovou kancelář + generální ředitele, vyjednávání o podmínkách. Podpora ředitelů v průběhu let při nastavování motivačních schémat, atd.
- příprava smluvní dokumentace pro externisty (specialisté, experti), zajištění podkladů pro úhradu;
- příprava náborových plánů, HR marketing;
- zajištění rámcových smluv s poskytovateli inzerce, rozpočítání na dceřinky;
- spolupráce s personálními útvary v dceřinkách, vzájemná podpora a konzultace;
- úzká spolupráce s právním oddělením (revize šablon, nové dokumenty, archivace, aj.)
- úzká spolupráce s mzdovou účetní;
- účast na poradách vedení holdingu (2x měsíčně a zasedání představenstev v jednotlivých společnostech holdingu (alespoň 1x ročně);
- dohled nad adaptačními plány, podpora managementu;
- účast na personálních auditech ve dceřinkách;
- analýzy problémových situací v HR v dceřiných firmách, hodnocení manažerů;
- hledání příležitostí, spolupráce, partnerství;
- aktualizace Trello + digi archiv.
Požadujeme
- alespoň 10 let praxe s náborem, alespoň 5 let HR u jednoho zaměstnavatele;
- zkušenost s náborem top manažerských pozic, manažerů i administrativy, u start-upů i řadové pozice;
- strategické plánování lidských zdrojů, tvorba personálního plánu pro nově vznikající společnosti;
- zralost a nadhled, schopnost pracovat samostatně v rámci zadání předsedy představenstva;
- vnitřní integritu a psychickou odolnost;
- samostatnost, odpovědnost, poctivost;
- loyalitu;
- VŠ vzdělání, schopnost proniknout do problematiky jednotlivých businesů;
- aktivní čeština + angličtina.
Nabízíme
- standardní smlouvu s fixní odměnou, do budoucna možno nastavit motivační systém;
- 20 dní dovolené, různé příspěvky v rámci odměny;
- vzhledem k operativnosti a nastavení spolupráce je vyžadována denní přítomnost v kanceláři (Praha 4).
Atraktivní náplň práce, skvělé kolektivy, přímá vazba na akcionáře, ředitele, respekt a dlouhodobě viditelná stopa.
Další postup: první kolo pohovorů proběhne se mnou (cca dvouhodinové povídání ) následně se setkáte předsedou představenstva
Načasování: ideálně prosinec 2024