Volné pozice
MANAŽER/KA KVALITY SLUŽEB Pozice je aktuálně obsazena
Pro našeho klienta, úspěšnou firmu působící v oblasti poskytování služeb, zábavy, gastronomie a hospitality obsazujeme z důvodu růstu a požeby udržovat a zvyšovat kvalitu služeb a zákaznické spokojenosti pozici:
Náplň práce:
- stanovení standardů kvality poskytovanýh služeb interních oddělení i externích partnerů - vytváření interních směrnic a norem kvality vč. check-listů;
- řízení kvality poskytovaných služeb - pravidelná kontrola a zajištění kontroly dodržování směrnic;
- návrh a realizace projektů pro zvyšování
Požadujeme
- VŠ vzdělání (cestovní ruch)
- praxe alespoň 5 let (služby, koordinátor týmu, manažer kvality);
- systematičnost a poctivý přístup k plěnní úkolů;
- smysl pro detail a pořádek;
- výborné organizační, komunikační schopnosti;
- podnikavost, selský rozum, prozákaznický přístup;
- samostatnost.