Volné pozice
OFFICE MANAGER (DEVELOPER) Pozice je aktuálně obsazena
Pro menší samostatnou developerskou společnost hledáme zodpovědnou kandidátku / kandidáta na pozici OFFICE MANAGER
Náplň práce Office management:
- Zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře;
- Vyřizování poštovní a telefonní agendy;
- Vedení pokladny Developerské divize;
- Evidence a částečné zpracování přijatých faktur (především faktury pro pravidelný chod kanceláře)- příprava pro schválení ředitelem;
- Příprava podkladů na porady DD a vyhotovování zápisů z porad;
- Příprava podkladů pro jednání ředitele;
- Evidence interních dokumentů společnosti;
- Vedení spisů (včetně kopírování, zakládání a doručování podání na příslušné úřady);
- Zajištění kancelářských potřeb a dohled a kontrola úklidové firmy;
- Zpracování docházky a plánu dovolených;
- Práce s dálkovým přístupem na katastr nemovitostí;
- Každodenní dohled na pořádek a systematickou organizaci kanceláře, jak organizačně tak vzhledově (každé pracoviště, každý odeslaný mail či dopis je vizitkou (reklamou) společnosti);
- Organizování práce a delegování úkolů a spolupráce s asistentkou kanceláře.
Náplň práce developerská agenda:
- spolupráce s bankou v rámci zajištění financování projektů a následného čerpání a umořování úvěru
- koordinace spolupráce s realitními kancelářemi, evidence registrovaných klientů/zájemců o koupi, kontrola fakturace;
- průběžná evidence a výkaz postupu prodeje projektů;
- kontrola prodejní smluvní dokumentace, příprava před kompletací smluv (součinnost s právníkem SPG) před podpisem, třídění a archivace smluv;
- kontrola a evidence plateb klientů u jednotlivých projektů, následná spolupráce s účtárnou a s financující bankou;
- zajištění a kompletace dokladů pro předání bytové jednotky kupujícímu;
- průběžná kontrola řízení o povolení vkladů vlastnických a zástavních práv do KN, komunikace s katastrálním úřadem;
- marketing projektů – spolupráce a delegování zadání / úkolů s marketingovými společnostmi, kontrola aktuálnosti webových stránek projektů, zasílání podkladů pro jejich aktualizaci, kontrola plnění objednaných činností a produktů, kontrola fakturace;
- a další
Požadujeme
- předchozí relevantní zkušenosti alespoň 5 let, profesní stabilitu;
- důslednou, organizačně schopnou, pořádkumilovnou osobnost vyzrálou osobnost;
- vynikající spisovnou češtinu (pro jednání s úřady i běžnou korespondenci);
- logické uvažování, selský rozum;
- přirozeně klidnou usměvavou kolegyni zvládající občasný stres a nekonečný objem dokumentů;
- samostatně uvažující, praktickou osobnost.
Nabízíme
- převážně mužský kolektiv pohodových, tvrdě pracujících technicky zaměřených kolegů a jedné kolegyně;
- zázemí silné investiční skupiny;
- samostatnost, seberealizaci;
- dlouhodobou perspektivu.
Nástup:
- 1.10., nejpozději 15.10.