Volné pozice
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ (dlouhodobost, odbornost, kolektiv)
Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Do portfolia patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket, flexibilních obalů a nápojových etiket (OTK Group), dále ve společnostech zaměřených na finanční (Slavia Pojišťovna) i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit (Aquapalace Praha), hotelových a veletržních služeb (ABF), ve kterých je leaderem trhu v ČR. Mezi nejnovější přírůskty patří "(již-ne) start-upy SuperNoty, No Limits Design a Bulovka Dental Clinic.
Účetní oddělení hlavní kanceláře vede účetnictví pro hlavní holdingové společnosti (a.s.), spv (nemovitostní projekty, developerské projekty v různém stádiu rozpracovanosti) a menší společnosti, start-upy a nové akvizice. Účetní tým se skládá z 6,5 samostatných odpovědných účetních a skvělé mzdové účetní na plné i zkrácené úvazky. Projekty přibývají, aktuálně se rozjíždí developerský projekt, kolegyně tak potřebuje předat některé svoje menší společnosti. Zároveň se nám úspěšně rozjíždí subjekty ve zdravotnictví (nové lokality a nové obory od ledna). Vyjma závěrek by žádná kolegyně neměla být přetížená :-) K ruce je interní i externí daňové poradenství, právník atd. Proto potřebujeme posílit stávající sehraný kolektiv o novou posilu na plný úvazek:
Náplň práce:
• Samostatné vedení účetnictví několika společností (rozjezd cestovní kanceláře a.s. + dočasně pro vytížení další 3-4 společnosti);
• zpracování evidencí došlých faktur, bankovních výpisů, pokladních dokladů a ostatních závazkových a pohledávkových dokumentů, dlouhodobého majetku a skladové evidence;
• vystavování vydaných faktur a příkazů k úhradě k ostatním závazkům;
• vedení účetnictví vybraných společností, kontrola úhrad v saldokontech, kontrola zůstatků aktiv a pasiv;
• zpracování měsíčních přiznání k DPH, záznamních povinností, kontrolních hlášení a souhrnného hlášení k DPH.
Požadujeme
- sš/vš vzdělání ekonomického směru;
- alespoň 5 let praxe na pozici samostatná účetní - s praxí z účetní firmy (klientská různorodost, samostatnost, kompletní účetnictví včetně závěrek);
- praxe s programem Pohoda výhodou, není podmínkou;
- odpovědnost, pečlivost, poctivost.
Nabízíme
- pracovní poměr na dobu neurčitou případně spolupráce na IČ - hlavně stojíme o dlouhodobost 5+ let;
- pracoviště Praha 4 s výbornou dostupností - denní přítomnost na pracovišti podmínkou;
- pravidelná školení;
- pohodový kolektiv.
Nástup: dohodou, možno i ihned, nejpozději 2.1.2025
Další postup: osobní setkání HR + Hlavní účetní pro úsporu Vašeho času a otevřeného jednání, seznámení se po pracovní i lidské stránce. Na kolektivu nám velmi záleží.
Těšíme se na setkání s Vámi :-)
Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.