Volné pozice
SENIOR UNDERWRITER/ZÁSTUPCE OBCHODNÍHO ŘEDITELE
Jste zkušený profesionál v oboru underwritingu? Chcete rozvíjet svůj manažerský potenciál?
Nabízíme Vám možnost vysoké seberealizace a profesního růstu v pojišťovně s dlouholetou tradicí, silnou orientací na zákazníka a vysokou inovativností.
-
Zpracování pojistných smluv (ve spolupráci s risk manažerem)
-
Spolupráce na vývoji nových produktů
-
Akviziční činnost
-
Spolupráce s makléři
Požadujeme
-
Vzdělání: SŠ/VŠ (ekonomika, právo)
-
AJ, NJ výhodou
-
Minimálně 10 let praxe v pojišťovnictví
-
Orientace v oblasti účetnictví
-
Obchodní nadání
-
Velmi dobrá znalost MS Office - MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
-
Analytické a koncepční myšlení
-
Velmi dobrá schopnost týmové spolupráce a komunikace
-
Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, pozitivní přístup,
-
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost
Nabízíme
-
Práci na HPP
-
Motivující finanční ohodnocení
-
Smysluplnou, zajímavou práci s vysokou možností seberealizace
-
Zázemí stabilní společnosti
-
Referentský vůz
-
Služební telefon, Notebook/PC
-
Příspěvek na stravování
- Nástup DOHODOU/IHNED
Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.